bojkotta barbie på gym

GRRRRRRRRRRRRR.nu som sagt är mitt blodsocker så lågt och allt jag vill är att äta
allt som kommer i min väg. Tur för Söt att han ännu inte bor här utan har sista veckan
på gamla jobbet i Norrköping. Annars hade jag ätit honom levande och sur det är
bara förnamnet vad jag hade varit ;) Nej kyckling i ugnen är inte snabbmat iaf.

Träningen är gjord även fast inte riktigt tog i för kung och Fosterland,
Inte för jag ser någon mening med det heller då han aldrig gjort något för att gynna mig.
Men lite duktig är jag allt, kanske blir imorgon. Ska på morgonpromenad det är ett som är säkert.
Ohhh varför varför ska brudarna gå fullmejkade på gymmet som jävla dockor...OHHHH det får ju oss alla andra "seriösa" att se ut som...... jaaaa Gud vet vad

Jaaaaa är det någon som har lust att kolla fotbollen med mig och Söt på Lördag.
Ut o äta o kanske dricka öl eller bara sitta hemma o njuta. Vem/villka är frivilliga  ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0