Älskar Dej Papi o Nördie

Nu har pappa fått slava Hos mig, men Oj vad fint det blev. Den mannen kan trolla bort sladdar men bara lite vägglister han. Nej men pappa är speciell han. Vad skulle jag göra utan honom. Vet att han skulle gå över eld och vatten för min skull och jag hoppas han inser hur mycket jag älskar honom. Min idol. börjar nästan lipa på sentimental jag är...

Nathalie kom och gjorde en snabbvisit, aldrig hört en människa som kan använda så många adjektiv under en minut.
- Ohh vad fiiiint, vackert. läckert, sexigt, snyggt, mysigt, gulligt och coolt var orden hon hade för att beskriva lyan. Hon är bara för söt och tillsammans med henne blir jag likt ett smatterband i käften. Underbart.
Nä nu ska jag kolla på Hell´s Kitchen sen blir de till att lägga mig o läsa under mina nya sänglampor.

Imorgon kommer Sambo Söt



(Foto: jag)

Kommentarer
Postat av: Denise

Men hallå bejb! Grabben bad om det svaret!;)~ Något att sätta tänderna i? Investera massa tid och engagemang? Han vill ha mer! Fylla sin vardag med något att älska?

Mitt bästa svar: En jossankotte...;)



2008-10-03 @ 07:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0