En onsdag

Idag har varit en tråk dag förutom när jag tog lite extra långlunch o Jag o shoppade.
Hittade en Present till söt, som han får sen när han kommer hem. Men också en alldeles för stor skjorta på Indiska till mig själv, de tillsammans med strumpbyxor och raggsocker är den perfekta hemmaoutfiten, önskar visserligen att den var outfiten för alla dagar, men på jobbet måste man ju ha sin uniform. Teliatröjan! Nu börjar Dreamhack på Elmia i Jönköping. Telia är huvudsponsorer. Förra året vid denna tiden var jag där och jobbade och det  var också där jag o Söt träffades genom jobbet första gången, många minnen som kommer. Mycket som har hänt också. Men det är ju en annan historia hur vi blev vi. På tal om backflash så startade jag bloggen för 1 år sedan den 4 december.. behöver någonstans att kunna ventilera mina tankar som var som ett virrvarr då. Ja vad ville jag komma jo att Söt kommer åter igen jobba på dreamhack som är igång 24 timmar om dygnet några dagar, så honom kommer jag knappt se!

Slänger in bilder på mina vänner, För jag Älskar Er. Hoppas någon av dom Läser detta med


Kommentarer
Postat av: Malin..

Love U 2! Meeen då, vilken bild...Bahhh

2008-11-27 @ 09:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0