Ölkväll med framtidsplaner.

Blev en väldigt Lyckad kväll igår även fast man inte fick ihop så mycket folk. Fröken Emma dök upp
trots att det var kallt ute och att en varm hund väntade hemma på henne ;) Har alltid så skoj gumman, utan sprit som med. GirlNightOut inom kort Honey. Satt mest och tjatade med en arbetskamrat till Söt och hans flickvän.
Pratade en massa om just att plugga vidare och imed detta gick det upp en ljus både för mig och Söt att det kanske är dags nu, annars är det försent. Och jag vet ju fortfarande inte vad jag vill göra. Så vi får väl se om Söt hamnar i skolbänken till Hösten, Han har huvudet för det och verkligen vill utvecklas. Och inte mig emot om han blir högskoleutbildad och sedan tjänar massa pengar så jag kan få min walk-in-closet. Vet ju att mina eventuella drömmar kanske inte innebär skolbänken på samma sätt. Utan för mig handlar det om att utveckla mitt intresse för Foto och antingen göra något med det eller bara ha det som en kär hobby. Men nu orkar jag inte tänka mer på detta utan bara ha en go söndag. Hungrig är jag som en varg, ut och köpa baguette kanske ? Ingen Gi-helg alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0