söndagsmys

Blir inte mycket till uppdateringar här inte ihelgen. Efter jag förlorade min mus, så känns allt inte lika dant längre lixom.. Den fanns ju alltid där. Så lite o söt. Måste skaffa ny datamus ;) Gårdagen var trevlig trevlig. Synd bara att hälften av kollegorna inte kom. Cheferna var sjuka. God mat, god dricka och underhållning på julbordet. Sen blev de lite dans också på Sliver. Sedan möte söt upp mig och vi gick hem tillsammans i natten. Idag har varit en riktig familjesöndag, storhandling på coop forum och ikeahandling med volvon. Dock hade jag bara med mig ett stort barn, Söt. Sjuker är han med, feberfrossa och stygga Josefin drog upp honom ur sängen och tvinga med han ut. Men jag lagade mat till honom så jag hoppas de kompiserar lite. nej nu ska jag kolla på Sex and the city, the movie och koka kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0