Sliten i huvudet

Hallå blåbär.

Borde egentligen sova som min sambo.
Men lukten utav alkohol får mig att inte vilja tillbaka in i sovrummet =)
Jag trivs bättre här, där jag kan klinka på tangenterna..( Med ferdinand röst självklart)
Igår var det massa trevligt, Kompisen Elin med pojkvän hade lämnat skåneland för en visit
i hemstaden. Så vi var hemma hos Några där den var Flera och hade det trevligt. hahaha
(det sjuka är att det inte annars är roligt, vet inte varför jag ironiar, vet knappt vad jag skriver om nu heller)
Kanske skulle gå och lägga sig igen ändå.
nej men vi hade skoj. Det var en hundvalp med i bilden, en liten en och jag blev kär.
Tog inte med mig kameran. Så dumt utav mig.. måste ju lära mig att det ska vara en assosiar(som jag inte kan stava till) som ska följa med i vårt och torrt. Hur ska jag annars kunna bli fotograf om jag ska hålla på att glömma den jämt.

Så idag, ska försöka få med Söt till Torget där jag tänkte köpa blommor..
Är verkligen en sucker på färskablommor. Ger en viss status i hemmet. hahaha..(igen)
Söt ska jobba sen.. så jag ska.. hmmmm vad ska  jag göra då. Jag ska städa.

Skönt att kunna städa ifred utan att behöva bli nervös att man ska få sig ettt pusskalas mitt

toarengöringen, går inte igång på det..
Nej nu ska jag ta en dusch o nyktra till... låta ironin rinna av längs min kropp...





(FOTO: Jag)


Kommentarer
Postat av: Denise

Nej för ända in i jäsingens vad skit...Undra vilken brevbärare som blev rik då???! ;)

Jag skickar fem nya lotter med posten, senast Måndag!



Åh, ja, visst bara SKA man ha färska blommor hemma?? Vad mycket tjusigare det blir!



Kram- o ha en underbar Lördagkväll!

2008-11-08 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0