NU blev det mörkt här hemma..



Visst är den fin lampan ovan. Ja den
har vi haft en familjen så länge jag kan minnas.
Tills idag. Några vänner med hund har varit hemma
hos oss o fikat och valp som han är så var det mest
intressant att klättra omkring överallt och det slutar med
att min framtida släktklenod ligger i splitter på golvet. Vet att
det egentligen inte är någons fel. Men jag blev ledsen, jätte ledsen.

Not: Nu är det bättre, en anledning till att hitta en finare kåpa till lampan.
Allt har en mening.

Kommentarer
Postat av: allicen

Tråkigt när sånt händer :/ hoppas att du hittar nån ny kåpa som passar, då har du ju lite av den kvar iaf!

2008-11-18 @ 22:32:31
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: emma

ja jag ska åka upp dit. ska bara orka =) i´m a lat-as you know. tråkigt med lampan... såna är valpar!

2008-11-18 @ 23:47:55
URL: http://emsv.blogg.se/
Postat av: Denise

Nää.... fy vad tråkigt... Hoppas du hittar en jättefin ny kåpa som känns ännu, ännu bättre!

2008-11-19 @ 07:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0