Kommer det Folk eller ej ?"!

Nu är jag här bakom disken på jobbet.
Öppnade nyss butiken och hoppas väl att det ska vara en lugn dag.
Men med tanke på att det är en fin dag trots att man fryser till is så kan de blir mycke folk, folk vill ju nämlish vara ute på stan när dom kan och slippa läskiga köpcentrum, det vill jag iaf.. Men sen får man ju tänka på att förmodligen är ju folket panka som löss om dom inte då är vd över Posten, då kan dom förmodligen komma o köpa upp hela butiken.

Men jag räknar med att så är inte falet. nej jag ska igenom dessa ynka 3 timmar innan det är helg på rikigt här i Jönköping. Sambo ska då möta upp mig, kanske en loppis som ska besökas. Kanske ett café besök. vem vet. Världen är full av möjligheter. Idag är jag optimistis. Härligt Härligt !!

Idag by the way Blir Nathalie a.k.a Nööööördie Sambo ;) Spännande tider Honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0