hamsterhjul

det säkra före det osäkra. Stannar hemma idag med. Trött och hängig är jag med, fast det kanske
har med att man inte gör så speciellt mycke här hemma. Finns egentligen massa borden. Bädda rent. dammsuga lite. sätta sig med photoshop och lära mig saker och ting. fundera vad jag vill göra med mitt liv.
Inte direkt jobbiga saker förutom kanske det sistnämda. Har en tendens att förstora saker och ting helt i onödan. alltid. Sen när saken är ur världen och insikten ligger mig nära om hur jag fungerar så lovar jag mig själv att ta det chill nästan gång en liten sak verkar oädligt stor. Men jag lär mig aldrig, känns som jag ibland snurrar i ett hamsterhjul med mina känslor och beetenden.. utanför hamsterhjulet ser jag lösningen men hur tar jag mig dit. Fortsätter ju bara att springa i mitt hjul. trångt är det med.
Vet inte vad jag skulle komma med denna insikten om mig och mina förstorade saker men med det vill jag säga
att hjulet snurrar med hamstern den är inte död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0