Godmorning world

Vaknaden med ett leende på läpparna.
Varför... ja ni... det klarar Ni inte av att höra ;)

Jag måste alltid kolla på tv på morgonen, det är det första jag sätter på
om mornarna, kanske inte idag dock. muhahahhaa'
Men jag står alltid framför valet, Nyhetsmorgon vs Vakna med the Voice.
Antar när jag vill känna mig vuxen blir det kanal 4 men när jag inser att
det finns ingen hjälp för mig och mitt barnsliga beetende byter jag fort till 5:an och andas ut.
Thankgoood för flera kanaler och det kan jag tacka Telia Digital Tv för. (smygreklam)

Kommentarer
Postat av: alex

haha. bra morgon var det ialla fall. dock ingen tid till frukost. Men kärleken får hålla mig i liv tills jag får mat i mig :)

2008-11-18 @ 08:51:42
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0