Solstekt

Idag har det blivit en 3 ½ timme promenad än så länge. I gasande sol och jag såg synvillor av både
choklad och hamburgare. Men till slut hamnade vi under ett trä i skuggan med mat och då var
jag nödj ;) Hade lånat en vovve även denna helgen, men han orkade inte med hettan och vårat tempo så
han lämnade in handuken efter 2 timmar.. chicken !! Hade med mig kameran så det blev en hel del bildbevis på allt så lite kort kommer efter helgen då jag är tillbaka i Jönköping.
Ikväll blir det grillning med Loverboys Syster och Man. Har unnat oss ett par öl men självklart
dom som har 50% mindre kolhydrater. Måste ju tänka på figuren ;) Kommer man någonsin bli nöjd.. och va ligger målet?
Jag vill se bra ut naken, vissa säger att jag redan gör det men men..

Ne nu ska vi slappa innan vi ska iväg igen på äventyr.
Huvudet är det bättre med också. Sköntskönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0