skönhelg.

Japp det var den helgen det. En mycket trevlig än trots mina vreders utbrott framför garderoben och
utanför godisaffären.
Hoppas jag inte skrämt min Prins. Hans buss går vid 6 tiden imorgon bitti och vi har ännu en natt tillsammans. Han är verkligen allt jag drömt om. så kär så kär. ja så var det bara att längta tills nästa fredag infaller då det bär av till Norrköping.
så vad har man hunnit med ihelgen förutom ovannämnda.

* Skogspromenad
* Minigolf
* Migränattack
* Lånat en hund för promenad i 2 timmar.
* Pokerturnering
* Vinpimplande
* Grillning
* Yoga

Kommentarer
Postat av: Klara

åh, vilken mysig helg :)

2008-05-25 @ 22:45:47
URL: http://morklila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0