övningskörningskylt?

Var helt skakig och smått illamående när jag kom tillbaka från att kört med Jonathan, han var värsta tyrannen och tvingade mig att köra kringel-kråk vägar o starta i backe. Haha. Jätte nyttigt för mig att återuppliva mina körkunskaper men det är tur att jag har 1 månad på mig innan vi far. Cheeses !!

Blev en promenad för att komma upp i alla mina steg som jag skulle ha för dagen innan jag kunde med gott samvete krypa upp i soffan och äta kvällens middag som bestod av hemmalagad fiskgryta och bulgur.
känner mig lättare i kroppen, nästan så jag svävar är det för jag gått ner i vikt eller för jag tog fel piller i skåpet ?
Vem vet, vem vet ;)



Foto: Jag själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0