nu ska jag sova.

Ligger i sängen och myser. Faktiskt haft en kalasdag fast Prinsen
har åkt ifrån mig. Jobb gick ovanligt snabbt och smidigt. Väl hemma så blev det kantarellsoppa
och sen en Promenad i solen o mathandling. Hittade goa brago bokstavskex med ynka 5 kcal per kex=)
Det och lite vindruvor blev kvällens snack. Det gäller att hitta det man kan njuta av med relativt gott
samvete. Har inte gått över mitt kalorie mål på 1400 och gick väl nästan 14000 steg så det funkar.

Imån vankas det morgonpromenad, tänka sig att denna regelbundna motionen på cirka 1-2 timmar varje dag
ger mig så himla mycket. Både jag och pojken märker direkt av att får vi inte dagliga dosen blir vi trötta o griniga.
Underbart att känns den  skillnaden det gör det lättare att fortsätta.

Fick veta med att det verkligen blir kroatien tillsammans med Kalle, Jonathan och Älskling. Ska bli så
underbart så. Bila ner i europa och inte veta vad som väntar=) lööööövly

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0