Kvällens Planer.

Så var det bara 30 minuter kvar av denna dagen i butiken.
Den gick ju framåt trots att jag trodde jag skulle bli sittandes med min mac dator till sena natten;)
Men Josefin klarar allt, dock fick jag lite support uppifrån. Thank God for that.

Imed nu att vi ska bila ner till Kroatien och det bara är jag och en till som
har körkortet ska jag börja redan nu att övningsköra. hahaha. Ja, Josefin har ju kört med automat
de senaste 4 åren. Så det kommer vara att ta körkort på nytt detta. Men spakar ska man ju kunna
hantera. Det har man ju gjort förr.. Så Jonathan ska plocka upp mig efter jobbet så bär det av.
Förhoppningsvis till en stor fotbollsplan om jag får bestämma.

Hoppas jag bara kommer hem så jag hinner med en promenad och för att slänga mig framför burken då
despret går igång. 

Hejsvejs
 

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

hehe okej ;D ja telefoner är ju ganska dyra..

2008-05-27 @ 17:45:07
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Jessi

Kolla gärna på min outfit :)

Ha en kanon kväll!

2008-05-27 @ 18:21:51
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0