godisångest

Som vanligt är jag den som är uppe först, kanske för jag är den som somnar först. ;)
Solen skinner och jag har börjat koka ägg till min andra hälft som ligger och sover. Springer och kikar på honom var 5 minut för nu tycker jag det är dags att han vaknar och börjar underhålla mig =)

Vi hade en skön kväll igår. Käkade och sen gjorde en kvällspromenad igenom stan. Vi gjorde en sväng in i
godisaffären för att kolla om dom hade någon vikt väktargodis som har minst kalorier. Men icke utan dom hade ALLT utom det. Var faktiskt hemskt att gå omkring där inne och kolla på all choklad och kolla på alla glupska människor som utan ågren plockade på sig kilo efter kilo. Jaaaag viiiill meeeeeeeeeeeeeeeeed !!
Kom in i ett hemskt stadium att tycka synd om mig själv. Inte särkilt attraktivt alls. Men den rann av senare.
Om 3 veckor ska jag få äta....

Idag ska vi nog gå över 2 mil. Efter frullen bär det av till skogs och ta en lång promenad där uppe. Sen en sväng på stan o leta lunchställe och sen plocka upp min chefs vovve som vi ska få låna ett par timmar. wiiiie !

image316

Foto: Jag själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0