workout or work it in ?

Tiden går som vanligt lite sådära halv trögt, inne på dagens andra kopp kaffe.
Träna eller inte träna? det är frågan.
Det är fruktansvärt äckligt väder här idag. Först var det fint och vitt nu är de bara blött, blött och äckligt.
Det var så pass blött att jag var tvungen att lägga mig i ett solarium på lunchen för att
torka till lite.
Men åter igen, vad har jag för ursäkter att inte träna egentligen ? Det kanske är kö till maskinerna, Det är jobbigt att behöva gå hem sen i de blötta. Kommer inte orka ändå att vara där dom minst 60 min det krävs att stå på maskinen för att det ska hända något. Ohhh. Men vilken ångest jag kommer ha om jag inte pallrar mig dit. kan de inte bara vara torrt ute så man kan ut o gå istället.

Kommentarer
Postat av: natta

spana gärna in min blogg där du kan läsa om allt och inget.
tjusig blogg du har btw !:)
ha det gött

2008-03-17 @ 16:06:05
URL: http://nathallies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0