Vem bryr sig om födelsedagar egentligen ?

Denna trötthet, förstår inte vad kroppen vill säga med den. Rör ju på mig. Äter Okej, vad vill den mer ha?
Sömn, men jag tycker att jag sover tillräckligt. Behöver nog kärlek. lööööööööööööövvvvvvveee!
2½ timma kvar nu, sen blir det promenad igen innan hemmet kallar. Ska nog ta mig ett bad ikväll med tända ljus och kärleksballader. Men det slutar väl med att jag dammsuger igen och diskar då jag verkligen har problem med att bara softa. Ohh fyller år gör jag med om 6 dagar. inte för att det är något speciellt längre. Men endå bestämt att jag är inte redå än att vakna upp på morgonen utan den traditionella födelsedagsfrukosten på sängen så jag ska sova natten mellan tisdagen o onsdagen hemma hos mami & papi. Men sen så lämnar dom mig för att dra till Sälen  o Njuta. Önskar att jag kunnat följa med. Så Resten av min födelsedag blir till att jobba o sen.. ja vem vet?
Undra om någon kommer fira mig eller om jag får spendera den själv, blir nästan gråtfärdig utav tanken.
Någon som vill vara med mig ?

Högst på min önskelista iaf är att papi kommer hem och
tvättar alla fönster och glasväggar, det tycker jag låter toppen bra =)

image239


Kommentarer
Postat av: emma

du tror väl inte på fullaste allvar att du slipper mig på din födelsedag.. herregud vi ska ju frossa i morotskaka med tända ljus på förstår du =) Love you bitch

2008-03-13 @ 17:11:57
URL: http://emmaaema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0