UTMANING

Fick denna utmaning utav A:s Syster, den måste ju bara göra.

Vad gjorde du för tio år sedan?
 
Oj, jag var 14 år. Säkert en riktig uppkäftig fjortis. Hängde mest med min vapendragare Emma
och Svärmade efter mina brorsors polare ;)
  
Vad gjorde du för ett år sedan? 
Kom till insikt med att det förhållandet jag levde i då inte var det bästa för mig och gjorde någonting
åt problemet. Och tur är väl det för annars hade jag aldrig träffat A...
  
Fyra snask du gillar? 
* Ben&Jerry glass, letar efter min favvo utav alla smaker=)
* Marabou choklad. Eller all form utav choklad helt enkelt.
* Chips, inte dill dock. men skulle nog kunna äta om det krisade ;)
* Naturgodis

Fem sånger du kan hela texten utantill:

* Jason Mraz - I´m yours
* Miss Li - Oh boy
* Snook - Mister cool, sicken bedrift ;)
* Takida - Jaded

* Winnerbäck - kom änglar

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Åka på en otrolig resa tillsammans med någon jag tycker om.

Tre dåliga vanor:
* Känslig
* Lätt för att bli uppstressad
* Aningen negativ =)
  
Fyra saker du gillar att göra?
* Tillbringa tid med A
* Vara med min familj
* Bara få umgås med vänner
* Ta hand om mig själv i form av Spa kvällar och liknade.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
* jeansjacka
* Midjeväska
* kortkort
* Stuprörs byxor

Fyra favoritsaker: 
* Mina mobiler
* Datorn
* Min säng

* Min nya snygga Väska



personer jag utmanar: 

Haha har ju bara en annan bloggerska som inte blivit utmanad. EmmaSlemma.


Kommentarer
Postat av: Milla

Bra jobbat, men jag tror nog att du skulle trivas jättebra med en midjeväska =).
Ha en trevlig helg....eller ha en mysig och härlig söndag.

2008-03-02 @ 10:39:21
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: daniela

Riktigt underhållande =)

2008-03-02 @ 17:59:59
URL: http://daniela2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0