Torsdag kväll

Lugn kväll, Vart o handla lite efter jobbet som idag gick förvånansvärt lätt och smärtfritt=)
Sen kom papi hem till mig och hjälpte mig upp min nya bling-bling takkrona som jag
fick i födelsedagspresent. Blev jätte fint så nu är de nya rummet klart nu väntar jag bara på någon
som jag kan bjuda på middag med tända ljus. Frivilliga ?

Vill vara en duktig dotter och här Tacka Mina föräldrar för allt dom
ställer upp och gör för mig. Finns nog inget dom inte skulle göra för mig..
Även fast jag inte alltid visar det så är jag lyckligt lottad som har Er.
Älskar Er till tusen!
Skulle nog kunna fortsätta i en evighet och lovorda dom,
känner mig extra känslosam just nu.

Jaha vad händer nu då..
Jo för ovanlighetens skull ligger jag i sängen,
känner mig riktigt riktigt trött. Sover inte så jätte bra på nätterna.
Träna ja just de, kanske de som behövs. Stackars träningskort som inte
sett dagsljus på 2 veckor. Kanske imorgon då jag inte har någon planerat på kvällen.
Säkert lite folk med som kan observera min klumpighet på gymmet, det gillar vi =)

Vet inte hur glad A blir på mig nu men jag måste bara lägga upp detta kortet på oss från påsk.
Haha tycker den är så skön!
image264

Kommentarer
Postat av: Malin S...

Jag anmäler mig härmed som frivillig !!
Haha..

2008-03-27 @ 21:46:46
Postat av: J

Malin: Då säger vi de. nästa vecka bjuder ja på mat o vin=)

2008-03-27 @ 22:36:12
URL: http://aouris.blogg.se
Postat av: alex

haha, helt okej darling. Det är ju trots allt en rätt skön bild ;)
Och jag anmäler mig självklart också som frivillig

2008-03-27 @ 23:42:39
URL: http://lovehatereligion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0