Tog illa vid mig.

Veronika från A6 butiken var inne en sväng idag och då berättade hon
om en kärring som hade varit hos dom och berättat om att tjejen
i citybutiken(moì) hade sådan äckligt långa naglar. Att när jag hade demonstrerat
hennes(kärringens) mobil hade hon inte ens kunnat se knapparna för mina naglar.
Att hade jag jobbat för henne så hade jag varit arbetslös sedan länge.
Men hallå. Men vilken tur att jag inte jobbar för dig då!!
Snacka om att lägga energi på fel saker. orka. Mina naglar är as läckra by the way..

image221

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja, dina är grymt läckra, och jag lovar att hennes var gamla och nariga! Skit i henne och lev längre :)

2008-03-06 @ 08:17:09
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0