Sensation

Det höll nästan på att ske en sensation. Att det nästan gick en hel dag utan ett blogginlägg från Er favvo bloggare Josefin. Vilka tacka alla mina läsare för visat intresse för min blogg och ni kanske märkt att jag har stängt av så att ni inte kan kommentera, hoppas ni inte är allt för besvikna men annars skulle jag ha fullt upp med hela dagarna att skriva tillbaka, jag är nämligen sååååå poppis ;)

Gårdagen var bra, Förfest hos Annie, Josefin var duktig och drack upp sin dricka, kommer bildbevis på detta längre. Charlotte va bra men det kommer jag aldrig erkänna. Bengtzing jag håller verkligen med dig, "Hur svårt kan det va" att skriva något som inte låter som alla andra dina 4 låtar du har kommit ut med.. Och vad var det där för grabb som man kunde se hela snabeln på ? hahaha.  Blev kalas iaf, och sen bar det ut.
Hamnade på Karlsson hos Veronika, intriger intriger.
Hände lite annat med som jag inte tar upp för då får ni veta att världens bästaste Josefin ja även hon lider utav vacklande självförtroende ibland.

Idag kom Kärleken till mig han sitter och äter pasta brevid mig i soffan då det inte dög innan med mina varma grönsaker=) Kan vänja mig vid att ha honom sittande här. Skiljs åt imorgon bitti men återses på fredag så det är bara att bita i kudden tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0