Regn&Rusk&ÅngestFörJagHarÅngest

För att pigga upp mig själv så blev den en sväng till Ginatricot och lite underkläders shopping, vet dock inte om det bara hjälpte för stunden men men. får väl vänta tills man kommer hem o provar då kanske man kan titta i speglen och asgarva.. vet dock inte om det heller gör mig på bättre humör! Regn och rusk är det här i Jönköping, har bara lust att gå från jobbet hem och sätta på sig myskläder och dra filten över mig och titta på film och dricka Thé. Blir nog så när man slutar vid 18.00. Längtar så tills nästa Torsdag då jag åker till Norrköping.

Hmm, idag har Viktoria namnsdag, Bara för det så hissar vi flaggan. Sjukt.

Kommentarer
Postat av: Milla

Det tycker jag definitivt, om du bara är som du var med oss så kan jag garantera att de tycker om dig =).

2008-03-12 @ 16:46:02
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0