nypa salt.

Om man är hemma från jobbet så vill man ju för det första kunna sova ut riktigt ordentligt,
men det gick ju inte. Nää då vill man slänga sig i soffan för lite morgonslapp och
eventuellt somna där men så skiner solen. Ohhhh why today ? det det inte vara
lika grått och trist som jag känner mig? ser ju knappt Tv.n för solen. Måste verkligen
hänga upp ett draperi.
Sitter och kollar på ett amerikansk talkshowprogram då det handlar
att dricka alkohol när man har småbarn i samma sällskap, det är ungefär
EN person som är emot detta o resten menar att dricka ett glas vin i sitt barns sällskap
bara får barnet att få ett bra synsätt till alkohol. Jag tycker att ta flera glas för då
tillslut kommer man ju ner till barnens nivå i sinnet och kan leka med dom på ett annat sätt..
Ohh.. nu börjar en diskussion om att spanka eller ej.. jag skulle allt föredra lite spanking:)

Kommentarer
Postat av: Alex

haha :) du är rolig du ;)

2008-03-07 @ 09:49:49
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/
Postat av: Emma

hoppas ni får en trevlig helg mina små turturduvor.. hörs på söndag om en ev liten promenad då? Pussiluss

2008-03-07 @ 10:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0