movieday

Igår blev vi hem bjudna till A:s syster med man på middag. Jätte mysigt.
Fick till o med paket för jag fyllt år=) Ett armband och öronhängen som hon pysslat ihop
själv. ;D Massa glad! Sen gjorde vi hemmagjord pizza och drack vin och jag fick äntligen se lite
syskon in action då A har berättat en hel del om att han och sin kära syster gillar
att diskutera eller dom kanske inte gillar med det tydligen blir ofta så med så starka viljor=)
Älskar att se nya sidor utav A hela tiden..
Sen blev de lite sing star men tönten Josefin vågar ju inte ta en ton efter att
någon elak kille på dagis sa att hon inte kunde sjunga och sådant sitter tydligen i forfarande.
Men någon dag så...
Blev att vi spelade Buzz istället och det hängde jag ju med på iaf.
Sen hann klockan bli halv tolv och vi knatade hem i kylan.

Idag så vaknade jag tidigt som vanligt ;) Och om vi har haft mycket att stå i ;)
A har ju inte sett någon Harry Potter film och det är ju skandal så dom fick vi låna utav syrrans hans
och än så länge har vi lyckats se 3/5. Men vi har även hunnit med en snabbis på stan för att få lite luft
och att Josefin ska få sitt dagliga kaffe. Får ju sådan huvudvärk annars.

Nu vankas de nog chips i stora lass och mer Harry..
Vill inte åka hem imorgon.


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för ert trevliga sällskap igår. Nästa gång så vet jag inte o du slipper undan singstar =). Skoja bara. Kram kram

2008-03-24 @ 19:05:58
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0