Konichiwa Bitches

Dagen som började halvtaskigt slutade helt okej ändå.
Det är bara att man måste vänja sig vid tanken att inte ha A nära, och det tar
en stund. Speciellt när man har alltid lite otur när man tänker i största allmänhet.
Blev en promenad efter jobbet, pratade med A hela tiden om våra semsterplaner då vi har
fixat så vi har gemensam semester, riiiktigt serröst har det blivit.
Vet dock inte hur man ska hinna med göteborg, sthlm, norrköping, jkpg, england, maldiverna, gotland och allt vad vi vill=) Regnskogen hade jag med som förslag så vi får se vilket som verkar mest realistiskt.
Vill se Världens med dig Älskling.

Blir en väldigt tidig kväll ligger redan i sängen, blir till att krama kudde inatt.
Öppnar butiken imorgon vid åtta så man slutar 5. wooohoooo.
Sen blir det tydligen bowling och svärdfisk imorgon kväll. intressant.
Stackars min bowlingtumme, blir plåster i övermorgon.

Hmm vilka är mina läsare, Stå för att Ni läser min blogg. goddamit.

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag uppdaterar mig om din blogg fast kanske inte varje dag och det står jag för =). Vilken tur att ni har hela livet framför er så att ni hinner se världen =). Kram

2008-03-11 @ 19:12:18
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0