jag vågar inte!

Underbara A.
Helgen kunde inte börjat bättre än att jag
blev bjuden på 3 rätters middag, Tror att jag har just
hittat världens bästa pojkvän. Och honom tänker jag inte släppa ;)
Skagentoast, taco lassage och chokladdoppade jordgubbar
och massa gott att dricka. rooooomantiskt.
Massa Kär



Dagens stora utmaning är att jag ska få träffa La Familia, eller delar utav den
Mormor, Mamma+kids och Morbror med fru.

Skakar som ett litet asplöv här i sängen.
Men A får hålla mig i handen hela tiden och se till att jag sköter mig.
Kommer garanterat snubbla över trösklen, svära som en borstbindare och
glömma bort att tacka för maten.
Måste väl börja redan nu att göra mig iordnig så jag blir docksöt
och svärmorsvänlig.

wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Emma

lycka till min klementin.. var bara dig själv förutom vissa sidor,
skämta inte, var inte ironisk, svär inte, skratta inte så du låter som en gris, rapa inte vid matbordet men förutom det.. var bara dig själv =)

2008-03-21 @ 11:04:35
URL: http://emmaaema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0