Jag gillar ost

Satte mig när jag kom hem med alla tusentals räkningar som jag har bara slängt in i första
bästa skåp för att slippa skiten men nu tog jag tag i det ihop med min lånade hålslagare
och pärmar och nya register. Jätte bra vatt det. Hm lustiga räkningar från folksam, jaja kan väl aldrig vara för försäkrad antar jag. Hm, om jag dör undra hur mycke jag är värd i folksams ögon ?
Ordning och reda blev det iaf, precis så jag behöver ha det för att kunna sova om nätterna.

Sen kom Kalle och Jonathan o plockade upp mig, vi skulle käka fett ihop med Annie. Vi gillar fett.
Vi gillar fett så pass mycket att jag i en förvirring tydligen beställer kebabtallrik med extra ost. I mitt huvud såg jag bara en hamburgartallrik och att jag ville ha ost på den..
Tror vi skrattade så vi grät åt den förbannade kebabtallriken som var dränkt utav ost.. cheeses !
Nu sitter det en bild på mig i evergreens personalrum och texten Freak.

Whatever..

Nu är dä Natti här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0