Issues.

Efter Lunchen med mamma idag så smällde det till av kvinnliga issues. Fick så ont att jag knappt
orkade stå upprätt. Blev att gå hem, för att stå i butiken och vara trevlig gick inte.
Skulle sluta med att jag bet av någon liten tants huvud. Oh blod, ja det räcker det med.
Köpte med mig lite tycka synd om tidning och godis. Oh här i soffan har jag bott dom senaste
6 timmarna och inte skäms jag för det. Blir nog att vara hemma imorgon med..
Och imorgon kväll kommer A, och han ska få ligga o klappa på min mage. Längtar som en tok.

Fick min leverans från Hm idag men. Mys dressen var jätte söt och jackan satt som en smäck!
Just, köpte på lunchen med mitt förbannad nagellack jag tjatat om. och nu
är tassarna lackade och det vatt ju jätte bra serrö =)

Kommentarer
Postat av: Alex

Oh, i wanna see :)

2008-03-07 @ 09:23:11
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0