humorn är mitt i mellan

Sicken skräll det blev, Charlotte bara kom från ingenstans o bah vinna Melodifestivalen. Det är COOLT!
Och Hero som kommer ifrån ordet Heroes som betyder hjältar. Och hjältar finns det
ju på brandstationen. Då är det alltså ordet vitsippa som ska in på lodrätt rad.

Blev lite fest downtown igår efter en mysig kväll hemma hos
Jonathan. Men oj vad utelivet känns ute.

Sitter redan nu och stressar upp mig för jag har tvättid vid 16.00
och innan dess ska jag lämna päronens bil. Känns som jag inte
kan slappna av utav vetskapen att jag Måste göra det. Inte
mycke sömn heller. Vaknade vid 6 tiden. normalt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra söndag :)

2008-03-16 @ 09:33:26
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0