En perfekt dag hittills..

Fick faktiskt sova till kvart över åtta idag, måste vara rekord=) Löööövly.
Var på The Gym till Elva och flög på flygmaskinen och rodade. Me so tired. Sedan blev det en sväng förbi Vila butiken och där hittade jag en super söt blå&vit randig blus, Oops. Jag och mina pengar, men som sagt så länge det är bara är mig själv jag behöver bry mig om så kvittar det, Bryr mig inte om jag så skulle behöva äta nuddlar resten av månaden. Men så kommer inte heller bli fallet för jag är så förbaskat tät ju=)
Möte upp mamma o pappa som också var på stan och vi gick Till Central Konditoriet och fikade innan vi gick hem till dom och jag blev bjuden på gårdagens taco.

   

Men nu e jag hemma hos mig igen och ska väl dammsuga mig svettig och sedan hoppa
in i en dusch innan jag börjar göra mig ordning för att sticka till Annies nya Lya och njuta av melodifestivalen och vodka&redbull. Imorgon kommer min Loverboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0