en lördags kväll hos mig

Verkar som de blir en mysig hemmakväll trots allt. Tanken var att gått på bio och sett
Nya filmen med Johnny Depp, men självklart verkar den som den slutat gå i jkpg, skandal.
Nu blir det att se den genom datorn ändå, fast får vänta tills man glor på A:s stoooora tv istället
Går igenom våra Vänner avsnitt på löpande band, kommit igenom halva serien =)
Så duktiga. Och jag som undrat vart min självdisciplin för att genomföra saker har tagit vägen..tadah!! skit samma att jag sitter och äter godis som jag lovat mig själv att sluta med 36347 gånger.
Haft så ont i magen större delen av kvällen och A har legat och klappat på mig.
Vad underbart ha något hos en när man känner sig liten och klen, kan inte livet alltid vara så här ?
inte magont dock.
Nu kommer det stora testet, han har kokat kaffe åt mig. lét´s see if he´s a keeper...

Yes he was =)

Imorgon ska vi till Ikea, bara för korvens skull. Han har ALDRIG ätit ikeakorv, skadal.
Någon måste ju hjälpa den stackars killen, han verkar ju helt lost..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0