En heldag hos Mormor Anna

Haha jag klarade gårdagen misstänker jag, armar och ben sitter iaf kvar ;)
Som Emma skrev i ett inlägg att bara du inte är allt för ironiskt, skämtar för mycket, skrattar som en häst
eller rapar så är jag safe.
Hm gjorde väl allt utom att rapa tror jag.
Det första jag gör när A:s småsyskon kommer är att kalla den lilla 8 åriga
Jonathan för Angelica. Det fick ju sen alla höra. Josefin röd som en gud-vet-vad och
en unge som har fått men för livet. Gooood jobb. Nee men alla var jätte goa och trevliga.
Till o med Lilla Ellinor förstod till slut att jag inte var en blodsugande vampyr och vågade krama mig
innan jag sen skulle hem =)
Efter dagens strapatser så åkte vi hem och blandande lite baccardi&redbull drinkar
och myste i sängen tills jag somnade. Nu är det morgon och vi ska göra stan.
Måste bränna lite pengar innan dom nya kommer ju=) Me so in löve.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad skönt att du överlevde släktbesöket, inget pinsamt som blev sagt av mina kära släktingar. Synd att vi inte kunde vara med men vi hoppas få träffas snart igen. Du kan väl prata med Alex vad han tror om att komma hem till oss imorgon kväll. Kram kram

2008-03-22 @ 18:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0