Det ordnar nog upp sig denna dagen med.

Pratade nyss med Min kära Maliiin, hon kände sig med lite nere,
inte konstigt när pojken hennes är med i armén och kommer
inte hem allt för ofta, jag ska ju inte ens börja beklaga att
jag inte får träffa min Löööööve på 10 dagar.
I alla fall. Vi bestämde att muntra upp oss med en tjejkväll på
fredag. Bubbeldricka och Guitar Hero. Måste öva upp mina
skills. Blev jätte glad bara av tanken på den kvällen=)
Nu är det bara 15 minuter innan jag stänger portarna här
sen väntar en skön mys kväll, dom infaller allt för ofta men
ack vad man behöver dom. speciellt idag.

.dammsuga.lägga mask.måla naglar.laga mat.vattna blommor.
.kolla tv.prata i telefon.kolla tvättid.dricka thé.soooovvvvvva.

image237

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0