Bowling+middag

Gårdagen !
Började kvällen med att gå hem till Veronika och sätta
sig på hennes uteplats, mycket sommar minnen som kom med
det då vi spenderade väldigt mycket tid där ihop med vin och
så även denna kvällen och lite värmeljus som inte
riktigt värmde. Men trots kalla tassar och hackande
tänder så var de ur mysigt. Sen kom NokiaHencke
och plockade upp oss och det bar iväg till Elmias blowlinghall.
Hamnade i chefens lag och jag briljerade med hela 3 strikes
och skadad tumme. klockan han bli halv tio innan det bar
av downtown och till Twin där det stod svärdfisk på menyn.
Glá att jag provade det, super gott. Men trött blev jag så vid elva
tiden avlägsnade jag mig och promenerade hem.
Nu är det är det dags för frulle i Josefins residens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0