8 dagar tills jag fyller år

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisdag

What a Fab day. Började åtta i morse. Inga kunder, precis som det ska vara.
Druckit för starkt kaffe med så här sitter jag o inväntar en kaffekick. Ohh hoppas den kommer.

7½ timme till man slutar. woho !

(paus, för ännu mer kaffe)

Gott, Är så förbaskat trött på att jag behöver färga om mitt hår hela tiden,
2 veckor ungefär går det i mellan tills man ser min råttfärgade snygga utväxt.
har stor lust att bara sitta och vänta till min egna färg och växt ut, kanske
får en riktigt chock då jag knappt kommer ihåg hur min egna ser ut.
Blond vet vi ju alla.

kanske har en kaffekick ändå eller ADHD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0