364 dagar till nästan födelsedag

Ohh nu ligger man nerkurad i sängen och snart är onsdagen slut och Äntligen
Torsdag=) Har varit en bra födelsedag tycker jag.
Emma har varit hemma hos mig ikväll och druckit kaffe och delat en morotskaka
och kärleksmums ihop. Blev ingen middag med andra ord. O paket fick jag av henne.
 Fin ram, godisskål och choklad =)

Väskan är nästan helt packad och förutom ett mindre psykbryt så gick de hela bra.
har en tendens att hata packa. antingen blir de för mycket kläder eller för lite.
och vad jag packat ja de brukar jag först inse när jag packar upp, får nämligen
blackout vid packningen i vet inte vad jag gör.

Näää trött nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0