3 dagar innan jag far hem.

Ligger i sängen med datorn i knät=) Ännu en underbar
morgon då jag vaknar brevid A. Kan det inte alltid få vara såhär.
Måste bara få ta upp något som jag tycker är så fascinerande med A
och hans sovande. Människan rör sig inte alls och låter inte någonting.
Vill inte veta hur mycket ljud och rörelser man själv har för sig om nätterna.
men whatever..
Ohh kan inte släppa en jätte kul grej som hände hos Mormor Anna,
A:s mormor alltså. Mormor kommenterade till sin man Kurt att potatisen
inte var ordentligt skalad och tillbaka fick hon
- Fuck Off. Haha, det var kanske en sådan grej att: you must have been there..

Vi var på bio igår Spiderwick blev de. Den var helt Okej men inte mer.
Jag känner har man sett Harry Potter som ingår under samma genre så finns det
inget som kan slå dom filmerna. dom har allt=) Till trots har jag inte sett den senaste.
Dålig Josefin. Sen gick vi hem i kylan och jag ställde mig och gjorde chokladdoppade
jordgubbar fast denna gången i vit choklad. Det är vår nya grej detta med jordgubbar.
Känns lite halvnyttigt=) Och så kollade vi på en film som en polare till A rekommenderat.
Hahaha, jag rekommenderar den inte. The Mist. Polaren måste ha tagit något innan om
han verkligen tyckte de var kvalitets film=) Men men smaken är som baken..

byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0