28 timmar ..

..Tills jag är i A famn. Längtar ihjäl mig efter den människan.

Sitter och förbannar att det är ännu 30 min tills jag stänger. Är så ofantligt trött
idag,  vet inte vad de beror på. Kanske var den hårda sängen jag låg och vred mig på inatt.
Ska efter jobbe gå och köpa någe gott fika till mig och Emma då jag mutat
henne med de för att hon o Hunden ska komma hem till mig ikväll.
Ska ju packa o dona inför Norrköpingsresan. Till o med fått Fredrik
från jobbet att komma och hämta mig imorgon bitte för att jag inte ska anstränga mig
för mycket med den tunga väskan jag ska släppa på ;) Är man sexig så är man.

Jaha, det är fortfarande min födelsedag det kommer jag ju inte från. Min chef sprang in en
snabbis idag och gav mig ett påskägg, sötis där! Har dock ätit upp det godaste och resten ska jag
försöka spara till A. Kommer säkert skylla på att jag har ätit i sömnen imorgon då han öppnar ett
tomt ägg =) Men det är så det kan gå. Guuuud denna trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0