Söndagsångest

Det var en ganska blött kväll både med att det regnade men att jag känner att nu
är det bra med sprit och redbull nu är det rening utav kroppen som gäller från och med i morgon.
Kommer nog vara tufft att börja igen då man unnat sig att äta och dricka vad som i en månad.
Men jag kan allt så de kommer gå bra.
Sov till klockan halv tolv idag, jag ? Som vanligtvis är som en väckaklocka i sig. jag som vaknar vid 7 och
inte kan nana kudde mer. Skönt det har varit med semester men nu är verkligheten snart här med morgonpromenader
vid halv sju. Men det absolut värsta med att semester är slut är att Alexander åker tillbaka till Norrköping ikväll
klockan 20.03, känns surrealistisk. Han har blivit en del av min vardag som jag inte vill släppa nu när jag
fått smak på det. Första gången på en månad hans kropp inte ligger intill mig då det är dags att sova.
Känns som jag ska börja gråta nu. Men dom tårarna får vänta tills jag går ifrån stationen och hemåt mot en tom lägenhet. Men får se det såhär, biljetterna mot Norrköping nästa helg är redan köpta och vem vet, snart kanske
han blir en Jönköpingsbo. Vi får se vad som händer i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0