Underbara Nöööördie

Efter Jobbet hade jag en jätte härlig Promenad med Världens bästa Nathalie. a.k.a Nöööördie.
Fattar inte riktigt vad hon gör med mig men bara att vara i närheten av henne blir jag sprallig, glad och Pratsjuk.
Då menar jag pratsjuk som att man knappt ,som vanlig dödlig kan urskilja några riktiga ord ur all mitt ordbajsande.
Helt Underbart. Önskar Fler kunde få mig bli sådan..=) Men nu ska jag hålla tag i Dej Nördie så vi inte tappar
bort oss själva igen...

 My Nöööööördie.

Kommentarer
Postat av: Lars

Nämen, Jossan! :) Vem är din vän? ;)

2008-07-18 @ 00:18:47
Postat av: Josefin

She´s taken. =)Så du är en stadig läsare=) Hoppas allt är bra med dej.

2008-07-18 @ 07:50:42
URL: http://aouris.blogg.se/
Postat av: Mollan...

Määäähh..

Jag då??



Hehe

2008-07-18 @ 08:18:39
Postat av: Lars

Mer eller mindre. Jag sitter med brutna revben och är magsjuk just nu så jag har inte så mycket annat för mig :D



Men jag blir glad av att läsa att det är bra med dig. Du om någon förtjänar det verkligen!

2008-07-18 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0