Torsdagsnöje

Idag blir nog en soft dag, väskan är iaf uppackad men jag ser att det flyger damm i alla hörn och då kliar det i fingrarna på mig. Most be clean, Cleeean!
Vaknade hyffsat sent och började dagen med atl Love gick o köpte bröd o sen gjorde jag
mina goda baguetter till oss. jaaaammi. Sen stack vi ut på stan. Love klippte sig o jag kikade in på jobbe för att hämta
värdecheckar som jag vunnit i en tidigare tävling så dom har jag shoppat upp snart;) Vi fikade, växlade tillbaka pengar och besällde nytt bankkort till mig. avslutningsvis hyrdde vi 3 filmer så nu är det gos o mys på schemat. see yaaa.

Säg till om Någon vill leka? Gärna med alkohol inblandat, börjar dieta nu igen när jobbet börjar på måndag o innan dess vill jag få i mig så mycket kalorier i flyttade form som möjligt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0