Thékväll

Sitter och smuttar på Thé o suger på en Tysklands karamell. Jammi. Hade ju så massa mycke kcal
kvar idag så det unnar jag mig. Kanske jag inte borde med tanke på Hur min Ätadag i Lördags såg ut.=)
Oh sen är det utgång med Jobbet på Onsdag o man vill ju inte vara den som spottar i Glaset.
Så då blir det att vara sträng till helgen. Ska ju komma i Tärnklänningen i slutet på Augusti.
Annars, bra dag. Mycket att göra nu när mitt ansvars område växer när chefen inte är på plats.
Ska allt visa att jag kan och jag kan det jäkligt bra också.

har varit duktig och skrivit in mig hos en massa Hyresvärdar nu när Sambolivet hängrar..
Så nu är det bara hoppas att det finns en lägenhet som passar oss i smak, vi är nog rätt kräsna=)

Kram o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0