Sökes 2:a-3:a i Jönköping

Nu är Josefin hemma igen.
Och här var allt sig likt, Tyst och orörligt precis som jag lämnade det.
Tänk snart kanske det är någon som möter en när man kommer genom dörren.
Saker inte längre ligger där man lämnade dom. Gud, så häftigt.
Ska försöka börja att rensa lite på saker jag inte behöver och bära ner till källaren
för att göra plats för denna någon. För innan vi hittar gemensam lägenhet så blir det att bo i min lilla fina lya.
Hoppas verkligen att hyresvärden jag hyr hos idag Lustgården, Har en två över när det är dags i samma hus.

Annars så kan jag ju göra en efterlysning här:
Sökes,Ljus 2:a-3:a, på Väster/Torpa/Liljeholmen. Fiiiiin som snus ska den vara.
Så nu är det  bara att sitta vid telefonen o vänta på svar ;)

Saknar Min Älskling nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0