Romantik, En del av min Vardag!

Alexander hade "Hintat" Hela kvällen när jag satt
På Bussen mot Norrköping i form utav sms vad som komma skall..
Och när jag kom genom dörren till hans lägenhet fick jag allt jag behövde och lite till...
Först var det en dusch som stod och väntade på mig efter en slitsam och svettig dag på jobbet.
Tända ljus fyllde badrummet och jag var inte sen att låta helgen lugn infall sig över mig.

Sedan när jag kom ut så Såg jag att han stod och toastade mackor, precis på det sätt jag vill ha dom.
Hade inte ätit Något vettigt på 10 timmar så bara det  var ju himmelriket för en flicka då.

Sen kikade jag in i rummet och där var det en uppsjö av brinnande ljus och 5 otroligt vackra roser som låg
och väntade på mig. Fick lite presenter, Men det absoluta bästa var Ett kort där det stod dom vackraste
orden man kan säga till någon annan människa.  Kvällen gick vidare med Bubbeldricka o Mackätande
och följde sen av en Massage... Men mer är inte för Era öran ;)

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0