hjlkdxjäfjdäfos

Känns som det är lite bättre idag, men jag ska som sagt inte säga för mycke. Klockan är inte så mycket. Mycket kan hända en dag som denna. Ser nu att butiken är fylld med folk och vi är ont om personal idag. Men jag har Lunch så dom kan gott vänta. Hård och brutal ska jag bli. Inte så mjäkig som jag kan framställas vara.
Är dock darrig men det beror nog på att jag inte är van efter semester att dricka så starkt kaffe som jag lyckades brygga idag. jaja nog om det. Efter jobbet ska jag möta upp Mami och gå på bio, Sex and the city blir dä=)
Får väl antagligen springa till bion och vara pinsam och komma in i en knäpptyst biosal och klättra över massa män niskor för att nå min stol, Den börjar 18.00, jag slutar 18.00 Gooooood luck!

Puss

Kommentarer
Postat av: alex

Haha, sötis. hoppas filmen är bra ikväll sen ;)

2008-07-15 @ 13:21:39
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0