förvirrad o rädd

Känner mig oerhört uppstressad. Nu ringde dom på en annan lägenhet.
Fast denna lång mitt inne i stan. Ultimata läget. Kostar 7.700. Men inflyttning 1 september.
Ohhhhhhh... Var faktiskt o sa upp min egna lägenhet idag så då blir man av med den 1 nov.
Jobbigt att behöva säga upp innan man har en ny, men att stå med dubbla hyror i månader funkar inte.

Varför ska de vara så svårt? Eller det kanske inte ens är svårt. Bara jag som tror att livet
är som en bananskal...
Det finns så många om och hur.
Om jag tackar ja till en lägenhet med inflyttning 1 september så kanske det blir tredubbla hyror i
2 månader imed att Alex har ju sin i Norrköping. Men de kan ju vara så att vi blir av med våra egna lägenheter
fortare o inte blir trippelhyror. När ska man våga o chansa? Fuck. Känns som jag skriver nu bara för min egna
skull för ni har väl ingen aning hur jag menar men skit samma. Det är krånligt och svårt att få ihop allt.

Fuck !

Kommentarer
Postat av: Alex

Det där löser vi allt tillsammans älskling :) Du och jag

2008-07-31 @ 14:04:32
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/
Postat av: emma

jag fattar min sweetiepaj =)

2008-07-31 @ 17:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0