En kväll precis som den ska var=)

Haft det så mysigt. Vi var ett tjejgäng som var nere på Piren
och käkade innan. Solnedgång o kycklingplanka. Kan det bli bättre ?

Jooo, om killen min höll min hand, men man kan inte få allt. det kommer tids nog.
Kommer på mig själv att välja mina ord väl ibland när folk vill
höra hur allt i mitt liv är och om jag börjar prata på om hur perfekt allt är,  som faktiskt är sanningen
kan människor tycka att man förskönar allt och är skrytsam, så jag får ibland
bita mig i tungan och tona ner allt en smula. Varför är det så. Man
ska ju inte behöva skämmas för att för en gång skull leker livet... men men, typiskt svenska antar jag.
Man är ju annars jävligt duktig på att klaga och att trycka ner sig själv.

Neee nu ska jag krypa ner i sängen och läsa i min nya bok.
En biograf om Mötley Crüe som heter The Dirt, väldigt intressant läsning.



Foto: Jag själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0