Underbart!

Ännu en söndag utan ångest.
Dock önskar jag att ja kunde sova längre än till halv sju när man har tillgång till de, men men.. vaknar upp och är något otroligt rastlös. inser att gymmet öppnar inte förens om 4 timmar så de tillbringar jag med kaffe o äggmackor i sköna soffan=)
Sen gick jag ner till stan o Friskis, 1.5 effektiv träning senare så bär det hem till föräldrarna och lite härlig hemlagad mat.

- är så nedrans stolt över mig själv. Tittar man tillbaka några år bara så chansen att se mig på ett gym och verkligen prestera var lika möjligt som att se Anna Skipper frossa i sig hamburgare på Mcdonalds och sen att inte behöva hålla någon i handen medans jag gör är ännu häftigare.
Inte många gånger jag varit stolt över mig själv och det är en ljuvlig känsla. Nu ska man bara hålla i gång med detta i minst 5 veckor för då har de blivit en god vana tydlingen, men det är bara var ryktet säger ;)

Och sen har jag fått prata igen med Alexander, det får ju bara dagen att bli ännu toppen.
Längtar, saknar, tänker och fantiserar.

Nu vankas det glass här hemma, Blir en promenad till på detta och kanske en paus på vägen för solning=)

Kommentarer
Postat av: Alex

Tycker absolut du ska vara stolt över dig själv, det förtjänar du! :)

2008-01-13 @ 19:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0