SupriseSuprise!

Fick då mig en överraskning som heter duga igår.
Alex kom hem till mig strax efter sju.
(misstänkte lite det innan fast det var nog mer att det var min högsta önskan
Han hade varit i Sthlm under dagen på jobb
och åkte med en annan Telian ner till Jönköping för att få tillbringa 11 timmar med mig innan han tog bussen tillbaka
till Norrköping för att jobba=)
Ingen annan har någonsin gjort något liknande
för min skull. Han är för bra för att vara sann.

Och sen kommer han igen imorgon, och jag längtar redan så..


Sitter på jobbet, började för 30 min sen. Känns som jag varit här i flera timmar..
Vart är motivationen ? ... Känner mig tillräckligt uttråkad för att kunna flytta.

Kommentarer
Postat av: Alex

Det var underbart att få komma ned och spendera en onsdag med dig :) Och visst skulle det vara kul om alla mådde bra runt omkring oss nu

2008-01-31 @ 09:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0